Thursday, August 6, 2009

~silence is killing me~

Seriously..everytime rase nak marah..
Aku akan senyap je..
Aku xkan cakap pape...
Macam dulu..aku akan luahkan ape yang aku rasa mcm patut di luahkan..
Tapi sekarang..
Aku akan senyap..
Eventhough benda tu sangat bangang n macam sial..
Aku senyap kan aje...
Sebab aku tau..
Bile aku cakap, aku akan marah..
Nanti gaduh..
Endingnya aku jugak xdapat pape...
Tapi macam biasa la..
Bila aku dah senyap macam ni...
Dia ingat aku ok je...
Seriously sekarang ni aku rasa nak maki hamun je...
Sangat banyak perkataan jahat yang nak kuar ni...
Tapi aku nak senyap jela..
Nangis sorang2 je la kot pasni..
Haih..

1 comment:

Aisyah AR said...

watper nak nangis???
bazir air dalam badan jer ar weh...
haahaaahaa!!